12 dag i Californien (3. april) hjemrejse :(

I dag skulle vi hjem. På en måde glædede vi os til at komme hjem og på en anden var vi selvfølgelige kede af at skulle væk fra Californien.

Fra Ilses iPhone 190 IMG_4120 IMG_4119 IMG_4118 IMG_4117

Vi havde alle pakket det meste af vores bagage dagen før, så vi var klar til at tage af sted omkring kl. 10:00 om formiddagen. Vi skulle med flyet kl. 15:00, men vi ville gerne være i god tid, så vi kørte direkte ud og afleverede bilerne og derefter til lufthavnen.

Der var – som sædvanligt – meget trafik pÃ¥ motorvejen, sÃ¥ vi var først i lufthavnen omkring kl. 12:00. Da vi gik i gang med at tjekke ind, var vi glade for, at vi var i god tid !! Der var nemlig problemer med vores reservationer fra Los Angeles til San Fransisco. Vi mÃ¥tte ha’ fat i en venlig lufthavns-dame, som hjalp os med at fÃ¥ styr pÃ¥ reservationerne. Det tog over en time – som sagt var vi glade for, at vi var i god tid :)

Da reservationerne endeligt var i orden, og vi var blevet tjekket ind og havde fået afleveret vores bagage,  skulle vi igennem hele det store cirkus med sikkerheds gennemgang og kontrol.

Endelig var vi helt igennem og kunne komme ind i selve lufthavnen, hvor vi fandt et godt sted, hvor vi fik noget at spise. Derefter sad vi bare og ventede på, at klokken skulle blive 15:00, så vi kunne komme hjemad.

Da opdagede vi, at vores fly var forsinket. Det var der jo ikke noget at gøre ved, men da vi senere sÃ¥, at det nu var endnu mere forsinket, blev vi lige lidt bekymrede. I San Fransisco lufthavn, havde vi nemlig ikke mere end ca. 1.5 time til vores SAS fly afgik mod København. Det lyder mÃ¥ske som lang tid, men det er en meget stor lufthavn, og vi skulle regne med, at vi skulle ha’ børnene med, sÃ¥ der var grænser for, hvor hurtigt vi kunne bevæge os.

Vores SAS fly afgik kl. 17:35 og vi landede i San Fransisco kl. 16:45, så vi havde ikke meget tid. Det gik dog fint, og vi nåede forbindelsen til København.

Flyveturen gik fint. Clara sov det meste af vejen, men Magnus var ikke helt så nem, som han var på turen derover. Vi sad ved siden af en anden familie, der også havde et lille barn, og de to små terrorister kunne holde hinanden vågne. Når den ene sov, så var den anden utilfreds og omvendt. Det skal tilføjes, at den seng, han havde fået at sove i, var noget mindre, end den han havde på udturen. Han kunne næsten ikke være nede i den, og det var nok ikke særligt behageligt for ham.

NÃ¥, men det fik ogsÃ¥ en ende og vi landede -en halv time før tid – i Kastrup. Vi gik ned til bagage bÃ¥ndet og hentede vores kufferter, som kom ret hurtigt – UNDTAGEN Jespers. Vi ventede og ventede, men den kom ikke. Det var ikke sÃ¥ godt. Jesper mÃ¥tte hen og efterlyse den. Jesper fik den besked at det nok var pÃ¥ grund af, at vores første fly var forsinket. Det kan nogen gange betyde, at de ikke nÃ¥r at fÃ¥ om lastet alle kufferter. Han fik at vide, at han mÃ¥tte tage hjem, og sÃ¥ skulle de nok kontakte ham, nÃ¥r den dukkede op.

Det var godt nok noget kedeligt, og Jesper var temmelig ked af det. Han havde jo alt hans tøj og alle hans indkøb i kufferten, og han så for sig, at det bare var væk for altid.

Da vi kom ud i ankomsthallen ventede vores to chauffører pÃ¥ os. Ole og Henrik stod og ventede, og de kunne selvfølgelig ikke forstÃ¥, hvor vi blev af. De havde jo set pÃ¥ skærmene, at vi var landet, og at bagagen var udleveret – sÃ¥ hvorfor kom vi ikke !!

Vi fik læsset kufferterne i de to biler – det var underligt. Selvom vi manglede Jespers kuffert, sÃ¥ var det, ligesom om det hele fyldte meget mere, end da vi rejste derover :)

Til alt held fik Jesper en SMS fra SAS lørdag om, at hans kuffert var kommet, og at de ville bringe den ud til ham. STOR LETTELSE

Der er lukket for kommentarer.